دانلود بازی ماجرای نوشوانشتاین اندروید + دیتا

بازدید: 1402 بازدید

دانلود بازی ماجرای نوشوانشتاین اندروید + دیتا

Mystery of Neuschwanstein v1.1.2509.149 – بازی جدید و سرگرم کننده “ماجرای قلعه نوشوانشتاین” اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

Mystery-of-Neuschwanstein

Mystery of Neuschwanstein بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراجویی و پازل از استودیوی بازیسازی astragon Software GmbH برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و با نصب ان برروی موبایل خود می توانید یک ماجراجویی و سفر به قلعه ی معروف نوشوانشتاین در آلمان را آغاز نمایید! در این بازی شما با دوشخصیت سارا و پروفسور Adler همراه می شوید و یک ماجراجویی جدید در  اتاق های خیره کننده، سالن و زیرزمین های تاریخی و مکان هایی خارق العاده را برای یافتن حقیقت هایی در مورد شاه لودویگ دوم را آغاز می کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Mystery of Neuschwanstein اندروید:

* داستان جنایتی هیجان انگیز بر اساس حقایق تاریخی

* همراه شدن با دو شخصیت اصلی دوست داشتنی برای یافتن حقیقت

* تعداد زیادی از  صحنه های شی پنهان و پازل برای حل کردن

* موسیقی متن فوق العاده زیبا از یک فیلم مشهور آلمانی

* دارا بودن گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای بصری

بازی Mystery of Neuschwanstein به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است و ما در کافه دانلود ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم که می توانید ان را با لینک مستقیم در ادامه مطلب دریافت کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی gp.astragon.mon را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

ادامه مطلب